2013. április 22., hétfő

Díj - kicsit másképpen

Mostanában kicsit elhanyagoltam a bloggolást, így késve köszönöm meg Nagymamisnak, hogy gondolt rám, nagy megtiszteltetés számomra, ha szerény kis blogomat valaki figyelemmel kíséri, hozzászólásaival hozzájárul a kölcsönös barátkozáshoz, blogját én is rendszeresen látogatom, hisz olyan kreatív, sokoldalú és szép, ízléses képeit jó nézegetni. Hasonlóan hozzá, én is kicsit változtatok a szabályokon, én sem szeretnék kellemetlen helyzetbe hozni senkit sem, így néhány ajánlást teszek olvasásra, hisz számomra is nehéz választani, mindegyik blog értékes melyet kísérek.
A díjnak szabályai is vannak:
1. Megemlítjük, hogy kitől kaptuk a díjat.
2. Felsorolunk 4 bloggert, akinél 200-nál kevesebb a feliratkozott rendszeres olvasók száma.
3. Egy-egy kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a díjazásról.
Választások a következő bloggokra esett:
Nagy élmény számomra a bejegyzések olvasása, azoknak ajánlom akik szeretik az útleírásokat, sok szép képpel illusztrálva, mire a bejegyzés végére érek, olyan érzésem van, mintha vele utaztam volna.
Panna sokoldalú, beszámolók unokáról, túrázásról, szép versek, azt hiszem mindenki talál kedvére valót.
Azoknak akik szeretik a kertészkedést, házi állatokat, szép beszámolók ahol lehet kísérni a növények fejlődését, minden mondatból kisugárzik Edit szeretettel végzett munkája.
Magdika csodálatos versei, csodálatosan szép képekkel, még soha sem csalódtam, mindig szépre leltem nála.
Roza blogjában ez mind megtalálható, kitűnő receptek nagy választéka, történetek a mindennapokból, saját képeivel illusztrálva.

12 megjegyzés:

  1. Rózsa, aranyos vagy, köszönöm...és most mit kell tennem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Panna, részemről megérdemelted, tedd belátásod szerint, vidd el a díjat, tedd ki az oldaladra és add tovább, mint én tettem. :)

      Törlés
  2. Gratulálok a díjadhoz! Én is szeretem a blogodat!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Vera, én is szívesen látogatom a tiedet, még ha nem is szólok hozzá mindig.

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám,:))) én is kicsit el vagyok maradva mindennel, igyekszem ezt a díjat én is továbbítani, bár lehet pár nap most kiesik.Vizsgák vizsgák hátán, alig van időm :) Főleg ez a hétvége kivette minden erőmet.
    Puszillak
    Edit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom mennyi most a munka, kicsit késünk a veteményezéssel az idő és vizes talaj miatt, nem kötelez semmire a díj, mert tudom, hogy ebben az időszakban mindenki nagyon el van foglalva, számomra az is elég ha örömöt tudtam vele szerezni.
      Sok sikert a vizsgákhoz.

      Törlés
  4. Drága Rózsám, nagyon szépen köszönöm a kedvességedet! Nagyon jólesik, mert az utóbbi időben nem igen volt időm blogolni.
    De lassan csak helyrerázódunk és a dolgok visszaállnak a megszokott kerékvágásba:)
    Puszillak:
    Roza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Roza, attól, hogy most nem érsz rá, én tudom a blogod milyen, szívesen olvasom és részemről megérdemelted a díjat.

      Törlés
  5. Örülök, hogy sikerült örömet szerezni! Köszönöm a kedves soraidat! Sajnos nekem sincs most sok időm......a kerti munka nálunk is csúszásban van........de sajnos anyukám combnyak töréssel kórházba került, így most az ő felépülése a legfontosabb. Ingázok az otthonom, a munkahelyem, a kórház és édesapám között. Próbálom magam utolérni a kertben.....a blog írás most kevésbé fontos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lesz még arra is idő később Erikám, most tényleg a szüleid az elsők, azt hiszem ezt mindenki megérti.
      Mielőbbi gyógyulást Édesanyádnak.

      Törlés
  6. Kedves Rózsa!
    Megtiszteltetés, hogy ezzel a díjjal rám is gondoltál. Nagyon örülök, hogy ilyen véleményed van a bejegyzéseimről.
    Mostanában én sem blogolok gyakran, a tábor beindítása elveszi minden energiámat, ha beindul a dolog, akkor talán több időm lesz erre is. S remélem további kellemes perceket fogok okozni a kedves olvasóimnak.

    VálaszTörlés