2012. december 5., szerda

Karácsonyfa díszek quillingtechnikával








 Az ötletet az elkészítésükhöz itt találtam http://szinesotletek.blog.hu/2012/11/15/quilling_948 nagyon megtetszett, viszont a kellékeket nem tudtam beszerezni, így a régebben megvásárolt vékony kartont, melyből díszdobozokat akartam készíteni, daraboltam fel, egy vastagabb tű segítségével csavartam, ragasztóm tubusos volt, sajnos ez kicsit meglátszik a munkán, más nem is kellett hozzá a kézügyességen kívül. Az első minta után, már ha a formázást megtanultuk, tudni fogunk magunk is, saját elképzelésünk szerint formázni. Ezzel a módszerrel szerintem lehet képeslapokat is készíteni, vagy a becsomagolt ajándékra, díszként használni. Kitűnő időtöltés a várakozási időszakban és ha valakinek megtetszik, jó munkát kívánok hozzá.

24 megjegyzés:

  1. Nem ismerem ezt a technikát, viszont te nagyon szépen elkészítetted!
    Gratulálok és kellemes karácsonyi várakozást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is most találkoztam vele először, viszont nagyon tetszik, szeretem készíteni, hát...van még mit gyakorolni, lehet ezt sokkal pontosabban és szebben is.
      Köszönöm Jutka a látogatást.

      Törlés
  2. Ó, hogy ez milyen gyönyörű! Végre ehhez is neki kellene fognom. Az őskorban már csináltam valami hasonlót, akkor egy NDK-s kézimunkalapból néztem ki, de ott csak hajtogatni kellett a papírcsíkokat nem tekergetni, mint ezzel a technikával! Gratula, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig lenyűgöztek a papír hajtogatás technikák, ez viszont "szerelem volt első látásra" :) az előnye, hogy több mindenre használható, gondolom a karácsonyfán i mutatósak az ilyen díszek, a készítésük pedig szép időtöltés.

      Törlés
  3. Komolyan leesett az allam, olyan szep.Ehhez valami nagyon nagy kezugyesseg es turelem kellhet Rozsa!

    Gyonyoru lesz a fad!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ágnes, tényleg sok türelem kell hozzá és kézügyesség, ez már inkább a fiatalabbaknak való, de örömmel készítettem, nekem tetszenek a hiányosságai ellenére is.

      Törlés
  4. Nagyon szép! Mi már próbáltuk, dolgoztunk vele, díszítettük az óvodát, így tudom, mit jelent:)
    Gratulálok , értékeset alkottál:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Júlia, tényleg aki már próbálta tudja a nehézségeit és a szépségét is, sajnálom, hogy a ragasztó meglátszik és valójában nem tudom milyen papírral lenne szebb, próbáltam vékonyabbal, de nem volt jó.

      Törlés
  5. Aaaztaaa!
    Ehhez kell ám a türelem...
    Nagyon szépek lettek!
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon akartam, tetszett és így a türelem is megvolt hozzá, szerencsére a ragasztónak nem volt erős illata, így nem fulladtam, észre sem vettem, hogy múlik az idő. Örülök, hogy tetszik.

      Törlés
  6. Mondj bármit, nagyon szép ....Tudom mi akik készítünk valamit mindig a hibáját látjuk munkánknak.Mind ennek ellenére lengetem a kalapom.....Mert mutatós, mert szép....Teljen benne sok örömöd...Szép készülödést!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera, köszönöm a bátorítást, tudod kicsit félve tettem fel, ebben igazad van, a hibáit mi látjuk, akik készítettük, próbálkozni fogok még képeslappal is, de ahhoz már megpróbálom beszerezni a kellékeket.

      Törlés
  7. Ennek én is gyorsan utána néztem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogj neki bátran, nem nehéz, én most már a saját mintáimat készítem.

      Törlés
  8. Igazán szép ez a kimondhatatlan nevű technika! Nehéz lehet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudom kimondani a nevét :), papírcsík technika jobban hangzik és könnyebb is kiejteni, azt kellet volna használnom.
      Örülök, hogy elnyerte tetszésedet.

      Törlés
  9. Kedves Rózsa!Nagyon szépek, nagyon tetszenek! Én ilyesmire biztosan nem lennék képes, gratulálok hozzá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsanna kedves, nagyon hiányoztál, örülök, hogy ismét itt vagy.
      Ami a díszeket illeti, azt hiszem erre mindenki képes akinek van türelme, egy próbát megér, ha nem megy, akkor sem történt semmi.















      Törlés
  10. Köszönöm a kedvességed! Mindig szeretettel gondolok Rád, és a sok szépségre, amit megmutatsz, akkor is, ha éppen nem tudok a blogon lenni.

    VálaszTörlés
  11. Rózsám, még én sem hallottam erről a technikáról, de a díszeid mindenesetre csodásak lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedvességed Roza, én is most láttam először, közben sikerült beszereznem a kis oktató könyvet, ott milyen gyönyörűek vannak, majd próbálkozok még.

      Törlés
  12. Kedves Rózsa ! A közelgö karácsonyi ünenpekre a legjobbakat kívánva egy jövö évi finnországi találkozás reményében üdvözölve az egész családot:
    Judit M.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Judit, Önnek és szeretteinek Áldott karácsonyi ünnepeket kívánok.

      Törlés