2012. július 8., vasárnap

Ágnes barátság kukorica

Ígéretemhez híven, beszámolok a kukorica fejlődéséről, inkább képes beszámolónak szántam, viszont a vártnál másképpen alakul, így egy pár szót írnék róla. A feltüntetett adatok ellenére, nálunk már elérte a 220 cm magasságot, nyilván szereti a bácskai földet és az öntözést.
A kukoricától megszokott 1-2 termés helyett, sokkal több van egy tőn, 3-4 sőt néhányon 5 is van, szinte hihetetlen. Az eddig elért csövek nagyságából ítélve, a termése sem lesz kicsi. Továbbra is türelmetlenül várjuk, mi fog történni, milyen lesz a termés, mind kineveli-e, milyen alakú és színű lesz?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép egészséges. Meghálálja az öntözést. 4-5 cső, ez fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is meg vagyunk nagyon lepődve, biztosan ez minden gazda álma:)

      Törlés
  2. Jajj de orulok Rozsa:)))nagyon szepek, es en is borzasztoan kivancsi vagyok a csovekre, hiszen kicsik voltak.Nagyon fogom varni:))

    Nagyon nagyon koszonom a szep beszamolot, olyan, mintha ott lennek:)

    puszillak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes kedves, mi nagyon vártuk ezt a kukoricát és most nagy figyelemmel kísérjük mi lesz belőle, egyenlőre a csövek nagyságából ítélve, ez nem lesz olyan kis méretű, de majd kiderül.

      Törlés
  3. Szép termásetek lesz, én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz:) Otthon nekünk is volt mindig kukorica a kertben, 4-5 cső az tényleg fantasztikus:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves számomra ez a kukorica, Ágnes blogján nyertem egy játékban, tulajdonképpen pattogatni való, földieper alakú, színű és nagyságú, rejtélyes úton érkezett hozzám, októbertől karácsonyig utazott, már nagy a valószínűsége, hogy a termése nagyobb fog lenni.

      Törlés
  4. Visszavittél a múltba, amikor kisgyerekként mentem a kukoricafosztásba. Gyerekként nagyon szerettem, mert mindig izgalmas csöveket lehetett találni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Törtem már kukoricát, igaz nem sokszor, most ebből csak két sor van a kertemben, mivel ilyet még nem láttam, nálunk még nincs és szeretjük az újdonságot, kíváncsian várjuk, mi lesz belőle.

      Törlés
  5. Ez tényleg fantasztikus, Rózsám:) Maradjon is a teljes érésig ilyen csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bízunk benne Roza, hogy nem éri semmi sem, köszönöm a látogatást:)

      Törlés
  6. Nálam is szépen nő, bár nincs még rajta cső. (na ezt jó versbe szedtem :)))
    Teszek én is fel képet róla :)
    Tényleg nagyon szép nagy nálad. Mikor ültettétek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edit, ha jól emlékszek, kicsit későn a hidegek miatt, de mielőtt elutaztunk, úgy gondolom május elején, várom a képeket és köszönöm a látogatást.

      Törlés
  7. Kíváncsi leszek a nagyságára is, megígértem hogy figyelni fogom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, nagyon, fel fogom tenni a képet róla.

      Törlés