2014. augusztus 16., szombat

Piros napraforgó

Szeretem a "zöld kerítéseket", alkalmazom őket több helyen is többféle növényből, szépek, természetesek, mégis valami rendszerűen elkerítem az udvart a kerttől vagy beláthatatlanná teszem az utcáról. Tavaly egy kedves ismeretlen ismerősömtől kaptam a napraforgó magokat, sikerült megvédenem valamennyit a madaraktól, így az idén az elválasztó kerítés az udvar és a kert közt, piros napraforgó képezi. Esős nyarunk van az idén, nagy páratartalommal, valószínű kedvez nekik, többsége mostanra elérte a 4 m magasságot.
A reggeli kávé mellett üldögélve, kinézek az ablakon, egy csodás látvány tárul elém, az első ami eszembe jut, a mag küldője, nem tudom sejtette-e, mekkora öröm fog ez lenni, milyen szép látvány melyből erőt tudok meríteni a szürke hétköznapokhoz, nézve őket, akaratlanul is elmosolyodok, akkora hatással van rám.
Nem tudom eldönteni mikor a legszebbek, a reggeli nap fényénél ?
Vagy a lemenő nap sugarainál ?
Vagy mikor bontják szirmaikat ?
Kedves Ágnes, ezúton köszönöm meg kedvességedet, mely számomra egy igazi kincs, minden virágról Te jutsz eszembe, fogadd tőlem szeretettel ezt a kis csokrot sok-sok puszi kíséretében.

6 megjegyzés:

  1. Ohh Rozsa:))) ez valami meseszep lett Nalad!! Nem tudok valasztani a fotok kozul, mert mind gyonyoru.Ilyen szepseg lattan az ember valoban elmosolyodik, barmi bantja is.
    Nem tudtam, hogy ekkora oromet fogok szerezni vele, de nagyon orulok, hogy Neked kuldtem! az ajandek akkor igazan joleso, ha olyan szerettetel fogadjak, ahogy adtak.Itt nalad ezt erzem, es en koszonom!
    Ilyen szep "keritest" meg sehol nem lattam:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megszerettem a piros napraforgót, reggelente olyan érzésem van, mintha 100 napocska nézne rám, igazán nagy öröm naponta gyönyörködni bennük, szinte nincs két egyforma. Egyébként a kukorica is érik, amit tőled kaptam :)

      Törlés
  2. Először is üdvözöllek ,hogy újra itt vagy... hiányoztál... HHHHHHHHát valami gyönyörűséges...és a szél sem döntötte el.... valóban, mosolyog az ember, ahogy ránéz..
    Igen szép kerítés!!!!
    Nagyon szép hétvégét és gyere többször!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vera, örülök Neked és, hogy nem felejtettél el, törekedni fogok többször itt lenni. Számomra öröm, ha tudtam valami szépet és újat mutatni.
      Szép hétvégét Neked :)

      Törlés
  3. Gyönyörű! Épp ma vettem egy csokor dísznapraforgót, de annak szirmai maradtak sárgák, viszont sűrűbbek, kisebbek és amolyan borzasak. Tetszett, de a Te pirosas színűd tényleg gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerem azt a "borzas" napraforgó virágot, nagyon díszes és szép, azért örülök, hogy az enyémek tetszenek :)

      Törlés