2014. január 27., hétfő

3 éves a blog

Ma 3 éves a blog, ez alkalommal szeretném megköszönni mindenkinek, aki olvassa, a hozzászólásokat és a barátkozást.
Egy játékot hoztam, hogy jobban megismerjük egymást, engem Ágnes jelölt erre a játékra, szeretek barátkozni és játszani, szívesen tettem neki eleget.
1. Linkeld be azt az embert a blogba, aki kipécézett
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogba
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve
Hét dolog magamról:
1. Szeretek a könyvtárakban időzni, régi könyveket olvasni
2. Sok almát fogyasztok, a családom "alma függőnek" tekint
3. Irtózok a kígyóktól
4. Szeretem gyertyafénynél, beszélgetés közben a kávézást
5. Tériszonyom van, nem bírom a magasságot, így a földön járok
6. Félek a vízijárművekben legyen az csónak vagy hajó
7. Nem vagyok korán kelő, viszont későn fekszek
Hét személy, akiket én választottam
4. Juci

21 megjegyzés:

  1. Gratulálok a blogodhoz!

    Igazán megtisztelő.... de már máshonnan is kaptam felkérést, most azzal sem tudok megbirkozni... Még időben szólok.... keres helyembe mást... és bocsánat!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a gratulációt.
    Én megértem, ha nem tudsz most részt venni a játékban, majd egy másik alkalommal.

    VálaszTörlés
  3. Drága Rózsám!
    Gratulálni jöttem a blogszülinapodhoz, és látom, kijelöltél a játékra. Köszönöm szépen, gondolom, mindegy, kinek a meghívásának teszek eleget, mert Mrita is invitált:) Ha mindenben megfelelek az elvárásnak, akkor mindkét fél meghívásának eleget tettem, nem igaz?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Roza a gratulációt.
      Ami a játékot illeti, igazad van, teljesen mindegy kinek a meghívásának teszel eleget, mindenféleképp el fogom olvasni, sokszor érdekes dolgok derülnek ki, amit itt a blogon egyébként nem sikerül megtudni egymásról, mert a blogot én is egy barátkozási formának tekintem.

      Törlés
  4. Boldog Blog Szulinapot!:)))
    Nagyon koszonom, hogy tovabb jatszottad es igy megtudhattam en is Rolad dolgokat, erdekessegeket!Nagyon szeretem olvasni a blogod, mindig jo a temad, szepen dolgozod fel.
    Evek ota blogbaratok vagyunk, es ez nagyon jo:))
    /mas
    Mara megint beboritott bennunket a ho, nincs iskola, hivatalok, semmi..egy kicsit mar sok:))

    puszillak! es maradj meg sokaig ilyennek!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ágnes, köszönöm a gratulációt.
      Örülök, hogy tudtam valami újat elárulni magamról, ami eddig nem derült ki, mert ha jól emlékszek, ismeretségünk olyan idős mint maga a blog. Nem kell attól tartani, hogy megváltozok, ebben a korban már nem változunk, illetve igen, sokkal feledékenyebbek leszünk :)
      Sajnállak benneteket az időjárás miatt, nálunk néhány napja esett le a hó, most is esik és hideg is van, nekem ennyi elég is lenne :)
      Köszönöm, hogy itt jártál, puszillak

      Törlés
  5. Rózsa, csak most keveredtem ide, azt hittem a szülinapod volt, bár furcsálltam...Köszi a bizalmat, majd délután, ha megjöttem az orvostól, újra...Nekem a január az dokihoz járás hónapja...

    VálaszTörlés
  6. Természetesen Panni, az az első, a blog ráér később is, remélem nincs nagy baj.

    VálaszTörlés
  7. Gratulálok a a blog szülinaphoz! Neked pedig jó egészséget, tudod a közmondást "napi egy alma orvosodat távol tartja".
    Köszönöm a játék felkérést!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm szépen, kedves Jutka.
    Nem állítom, hogy az alma távol tart az orvostól, de biztosan sok mindenre jó, ha nem fogyasztom el a napi adagomat, nagyon hiányzik :)

    VálaszTörlés
  9. Rózsa gratulálok a blog szülinaphoz! Mindig szívesen olvaslak...tetszik ahogy megközelíted a témát...leírod a gondolataidat...köszönöm. Örülök, hogy ismét megtudhattam néhány dolgot rólad.....személyes ismeretség ugyan nincs, de mégis úgy érzem egyre közelebb kerülsz hozzám.
    Köszönöm,hogy gondoltál rám........a hétvégén nagy családi összejövetel lesz....arra készülök, de a jövő héten össze szedem a gondolataimat...mit is írhatnék magamról még. Kellemes, szép estét!

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen kedves Erika.
    Ismeretségünk szinte egyidős a bloggal, talán ezért is érezzük mindketten mintha személyesen is ismernénk egymást, hisz rendszeresen kísérjük egymás tevékenységeit.
    Azt hiszem ez a játék nem sürgős, amikor esz időd megcsinálod, egyébként én is ezen gondolkoztam, mi is lehetne az amit még nem tudtok rólam, meglátod Te is találni fogsz hetet :)

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok kedves Rózsa! Még sok szép évet kívánok a blogodnak, Neked, és mindenkinek aki ide jön hozzád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm kedves Zsuzsanna, nagyon szép kívánság, úgy legyen.

      Törlés
  12. Köszönöm Rózsa a meghívást, nagyon kedves Tőled, hogy rám is gondoltál, igyekszem teljesíteni a játék szabályait.
    A blogszülinapod alkalmával minden szépet és jót kívánok, egészséget, hogy kedvvel vezesd a blogodat sokáig- sokáig!!
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jókívánságokat, kedves Juci, örülök, hogy részt fogsz venni a játékban.

      Törlés
  13. Kedves Rózsa, boldog blogszülinapot kívánok:) Szeretek hozzád járni, nagyon szeretnivaló és kedves embernek ismertelek meg így ismeretlenül is, remélem még sokáig írod a blgot jó egészségben:)

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szépen köszönöm, ez kölcsönös, én is szeretek hozzád járni, szeretem kitartó, szép munkádat és természetesen a szép képeidet.

    VálaszTörlés
  15. Köszönöm szépen a jókívánságokat kedves Rózsa! Mostanában ritkán látni Téged, remélem nincsen semmi baj, amit én szívből kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Zsuzsanna az érdeklődésedet, remélem hamarosan minden rendben lesz és sűrűbben itt fogok lenni.

      Törlés