2011. január 28., péntek

Idősek imája


Te adj erőt, hogy bízni tudjak
Ha megbántanak, ne zokogjak.
Te add meg, hogy eltűrjenek,
Hogy hibáimmal is szeressenek.

Te erősítsd meg erőtlenségem,
Hogy hősként vigyem a keresztem.
Te légy árvaságom erős támasza,
Tudom, Te vagy a gyöngék gyámola.

Te őrizd meg gyengülő eszem,
Hogy életem nagy teher ne legyen.
Ó adj azoknak szeretet
Akiknek én adtam életet.

Legyen szívükben jóság, irgalom,
Öregségemet értő szánalom.
Áldd, őrizd őket, édes Jézusom,
Hogy találkozzunk Nálad egykoron.
Vezess, erősíts, oltalmazz,
A végső órában irgalmazz!
Ámen
(ismeretlen szerző)

6 megjegyzés:

  1. Meghatóan szép, s minden idős az itt leírtakért imádkozik,ha nem is épp ezekkel e költői szavakkal.

    Nagyon szép a Wass Albert idézet, ezt eddig nem ismertem.

    Elvihetem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen elviheted, számomra öröm ha neked is tetszik.

      Törlés
  2. Kedves Rózsa nagyon szép ez a vers elvihetem.Szép adventi napot kívánok.Üdvözlettel ,és köszönettel.Anna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen elviheted, örülök, hogy találtál kedvedre valót, ezt a verset én is szeretem.
      Áldott Adventi várakozást kívánok.

      Törlés
  3. Kedves Rózsa nagyon szép ez a vers elvihetem.Szép adventi napot kívánok.Üdvözlettel ,és köszönettel.Anna

    VálaszTörlés